مدارک لازم جهت تقاضای ثبت علامت تجاری
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

مدارک لازم جهت تقاضای ثبت علامت تجاری

  1. تکمیل دو نسخه اظهارنامه علامت
  2. مدارک مثبت هویت متقاضی

الف ) اشخاص حقیقی : کپی شناسنامه و کپی کارت ملی

 

ب ) اشخاص حقوقی : آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

 

  1. مدارک نماینده قانونی ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی ( وکیل ، دارنده یا دارندگان حق امضاء برای اشخاص حقوقی و …… ) به عمل آید مدارک ضمیمه گردد .
  2. ۱۰ نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ۱۰×۱۰ سانتی متر
  3. در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند
  4. ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط به عنوان مثال جواز اعلامیه تاسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع یا پروانه ساخت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یا پروانه کسب و ……..
  5. استفاده از حق تقدم : در صورتی که با متقاضی یا متقاضیان ثبت بخواهند به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم ( حداکثر ۶ ماه ) استفاده نمایند . می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف ۱۵ روز از آن تاریخ تسلیم کنند
  6. نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تأییدیه مقام صلاحیت دار
  7. رسید مربوط به پرداخت هزینه های قانونی