ثبت شرکت در آمریکا (بخش سوم)
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

۳٫ بدست آوردن شماره مالیاتی فدرال:

کارفرمایان ، شرکا و شرکت ها و دیگر شاخه های سازمانی احتیاج به شماره ی کارفرمایی دارند (EIN). و باید آن را از خدمات درامد داخلی ایالات متحده دریافت کنند . به این شماره ، شماره مالیاتی نیز گفته می شود. وجود شماره مالیاتی برای تشخیص هویت شرکت لازم است . معمولا اکثر تجارت ها یا شرکت ها احتیاج به این شماره دارند . راههای زیادی برای به دست آوردن شماره مالیاتی وجود دارد مانند پر کردن فرم های اینترنتی .این خدمات مجانی هستند و توست موسسات درامد داخلی انجام می شوند . شما باید در لزوم  برای دریافت شماره ایالتی اقدام کنید .

 

 

 

 

 

۴٫ ثبت شرکت در آژانس درامد داخلی ایالت خود :

شما به علاوه ی شماره مالیاتی فدرال احتیاج به دریافت شماره مالیاتی و مجوزاتی از آژانس درآمد داخلی دارید .

اگر شما تصمیم به فروش محصولی دارید که احتیاج به تعیین مالیات فروش دارد ، نیاز به دریافت مجوز مالیات فروش دارید که در دفاتر دولتی ایالت ها صادر می شود.

به علاوه ی مالیات های تجارتی که به دولت فدرال پرداخت می شود ، شما نیاز به پرداخت مالیاتهای بومی و ایالتی دارید و قوانین مالیاتی در هر ایالت متفاوت است . در ادامه منابعی برای شما قرار داده شده که دارای اطلاعات مالیاتی هر ایالت هستند . شما در صورتی یک تجارت موفق و پر رونق خواهید داشت که قوانین مالیاتی ایالت خود را بدانید.

تعدادی لزومات مالیاتی برای تجارت های کوچک به این صورت می باشد: