اخذ گرید

اخذ گرید

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

مدارک لازم برای اخذ گرید مشاور

  • گواهی رتبه قبلی متقاضی (در صورت وجود)
  • یک نسخه از آخرین صورت جلسه سهامداران (برای متقاضیان حقوقی)
  • تصویر مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی متقاضی
  • اصل و تصویر مدارک تحصیلی (برای بازدید کارشناس سازمان)
  • تصویر کارت پایان خدمت متقاضیانی که در سه سال اخیر فارغ التحصیل شده­ اند
  • مدارک شرکت اعم از روزنامه رسمی کشور، اساسنامه، شرکتنامه و تقاضانامه
  • تعهدنامه مبنی بر عدم دخالت کارمندان دولت
  • گواهی تامین اجتماعی

    سوابق کاری شرکت­هایی که اسمشان در گواهی تامین اجتماعی قید شده است. سمت و نوع فعالیت متقاضی در این شرکت­ها نیز باید ذکر شود.

  • اظهارنامه مالیاتی شرکت که شامل ترازنامه و جدول سود و زیان است
  • گواهی کارکردها از قبیل صورت حساب بیمه، سند ذیحسابی، جدیدترین صورت وضعیتی که به وسیله کارفرمای اصلی تایید شده و گواهی تایید تکمیل پروژه که در سربرگ کارفرما تایپ شده است.
  • آدرس محل اقامت و شماره تماس افراد امتیازآور و سهامدارانی که پنج یا کمتر از پنج درصد سهم دارند. این لیست باید در سربرگ دارای تاریخ و آدرس تایپ شود.

مشاوران حقیقی و حقوقی باید در سامانه الکترونیکی ساجات به نشانی www.sajat.mprog.ir ثبت ­نام کنند و  اسناد لازم را ارسال نمایند. پس از تایید مدارک باید حضوراً به مرجع صدور رتبه مراجعه کنند و مدارک لازم و سایر مدارک امتیازآور را ارائه دهند تا پس از طی تشریفات اداری، موفق به اخذ رتبه مشاور  شده و تاییدیه صلاحیت مشاوره فنی و گرید مشاوره خود را دریافت نمایند.

توسط | ۱۳۹۷-۱-۶ ۱۴:۰۵:۱۶ +۰۰:۰۰ فروردین ۶ام, ۱۳۹۷|مقالات ثبت|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :